Ytterligare ett årsmål avcheckat!

Jag är superglad! Som det ser ut i dagsläget kommer ytterligare ett av mina årsmål snart vara avprickat- nämligen att starta ett lopp. Förhoppningsvis kommer jag nämligen springa Vårruset den 30 maj, men det är fortfarande lite osäkert då det är genom mammas jobb och hon var inte säker på om det var den 29 eller 30. Är det den 29 maj kan jag inte, så jag hoppas verkligen att det var den 30 för nu är jag så himla taggad på att få starta!

Vårruset är bara 5km men det känns perfekt som första lopp och då kan jag även pressa mig själv lite mer än vanligt. Nu håller jag som sagt alla tummar och tår för att det är den 30 maj så att jag kan vara med!!

Så som det ser ut och känns nu så börjar jag komma in i en riktig toppform, vågar nog till och med säga att det är den bästa under alla mina år jag tränat. Har ALDRIG kännt mig såhär stark, snabb eller orkat så mycket som jag gör under en löparrunda, fyspass eller ridpass. Otroligt roligt att känna, och dessutom blir man ännu mer motiverad till att fortsätta träna!

Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästblogg

Hejaheja! Hade aldrig orkat springa 5km :D haha

2012-04-21 @ 22:04:17
URL: http://lamiamichelle.se
Postat av: Maja

det här kanske låter lite konstigt men guud vilken snygg mage!!!!! :D

2012-05-02 @ 22:02:53
URL: http://baaraponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0