Har vaknat nu

Nu har jag vaknat till liv, ungefär. Dom senaste dagarna har varit väldigt påfrestande och jag har mått skit. På alla sätt. Men jag är stark, jag orkar och jag ger mig aldrig. Därför har jag som alltid, oavsett situation, hittat en lösning som kommer att lösa problemet på lång sikt.

Mer än så kommer jag inte att säga! Nu är iaf ALLA mina IA's inne så jag har bara revision nu. Det återstår ett fåtal dagar kvar tills mina final exams och om två månader är jag helt fri. DÅ kommer det hända saker, på riktigt. Men nu kommer jag börja skriva ordentligt, planera och verkligen plocka fram den sida hos mig som jag älskar. Uppdateringen här ska bli bra!

Förutom den här bloggen har jag bestämt mig för att ta steget vidare och skapa något nytt. Efter massor av påtryck från olika håll kommer jag att skaffa mig en kläd/livsstil/inredning/tanke-blogg där den delen av mig som inte brinner för hästar ska få utlopp. När det blir får vi se. Men väldigt snart. Det känns nästan lite läskigt, jag är så fäst vid den här bloggen, ronda.blogg.se för den har speglat mitt liv i tre år, jag kan gå tillbaka och läsa om så mycket som jag oftast glömmer. Men, jag har inga som helst planer på att stänga ner den här bloggen, utan jag ska utveckla den som aldrig förr. Just nu har jag massor med roligt pågång- allt från hästevenmang till träningsrelaterat!


Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästblogg

Kämpa på! :)

2012-04-01 @ 22:22:48
URL: http://lamiamichelle.se
Postat av: Amanda

Vet precis känslan... Raderade allt innehåll från min blogg som jag haft sedan 2,5 år tillbaka häromdagen och började om på nytt. Så mycket känslor involverat. Men att börja om känns riktigt fint :)

2012-04-01 @ 22:23:08
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0