Nystart

Man kan ju tycka att man borde börja en nystart lite mer ordentligt men skitsamma, här är den iaf!

Nu har jag bestämt mig för att verkligen försöka bli lite mer regelbunden i mitt bloggande igen för att jag saknar det himla mycket och har fått höra att jag är lite saknad också, vilket självklart är otroligt kul och peppande.

Jag har så jäkla mycket just nu och det är verkligen superkul. Vissa saker är ju mer roliga än andra, men tänkte dra en kort summering av veckan:
Måndag= Hade körlektion på morgonen, var med Saga till veterinären för tandkontroll, rörelsechek och vaccination på eftermiddagen och på kvällen väntades plugg samt lite jobb hemifrån.

Tisdag= Sovmorgon till tolv, men jag ska till skolan och plugga lite tidigare för att få saker gjort. Efter skolan sitter jag barnvakt, Saga har medryttare.

Onsdag= Upp kvart över fyra, dra till stallet och fixa allt tidigt på morgonen för att efter skolan ska jag iväg och göra en hemlig bloggsak! ********* ***** ****

Torsdag= Skola, stallet och sen på kvällen ska jag hålla lite lektion för Johanna och hennes ponny, superkul!

Fredag= Jag fyller 18, woho äntligen! Blir en dag med födelsedagsmiddagen med mina tjejkompisar och sedan ska vi väl ut och fira vidare. Jag dricker ju dock inte utan kör på nyktern men har hört en del rykten om att dem ska supa mig full, njaaaaa skulle inte tro det va..

Lördag= Mot Uppsala! Ska göra en sak där, berättar kanske senare om det. Ska även träffa Kristin och hälsa på hennes nya fina polle som hon köpt, äntligen har hon fått häst!

Söndag= Är jag LEDIG! Sjukt! Dock så ska jag plugga hela dagen då jag har prov måndagen och tisdagen veckan därpå.

Ska svara på era frågor imorgon, lovar!


Fotograf: Anneli Elfsö

Kommentarer
Postat av: Kristin

JIPPPPPIE JAG SAKNAR DIIIIIIIG!!!!!! <3

2011-10-11 @ 07:27:02
URL: http://erngreen.blogg.se/
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Yeah Lets Doris! :D

2011-10-11 @ 09:21:42
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vad roligt :D

2011-10-11 @ 17:23:29
Postat av: warnmark -Officiell bloggare GHS 2012

Yeeeey :D:D:D

2011-10-12 @ 23:09:42
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0