Mot Upplands Väsby och Stjärnornas hoppning

Godmorgon!

Jag har haft en fullspäckad helg med födelsedagsfirande, en tripp till Säva och en massa andra saker. Nu är det tillbaka till vardagen igen! Idag står något extra roligt på schemat, jag ska nämligen till Upplands Väsby och medverka när deltagarna ur Stjärnornas hoppning tränar. Jag och Jenny ska även intervju och fota en del. Är lite nervös men det blir säkert bra. Resultatet kommer självklart upp här senare så att ni kan ta del av det.

I söndags fick Saga vila och igår red jag ett dressyrpass som gick väldigt bra! Hon var riktigt fin faktiskt. Idag är det medryttare men imorgon tänkte jag fortsätta på samma spår som igår. Hade faktiskt med mig kameran men batteriet dog efter två bilder.

Håll tummarna för att det går bra idag!


Kommentarer
Postat av: Maalin

Hello!

måste bara få säga att du har extremt fin blogg :O! ♥



btw; Har frågestund på bloggen så kika gärna in :) ♥

2011-10-18 @ 19:15:16
URL: http://blackholegrows.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson- Vinn benskydd ifrån Schockemöhle

Ta chansen att vinna ett benskyddset ifrån Schockemöhle



Det är superlätt att tävla, bara klicka på länken och tävla på.

http://camillahastskotare.blogg.se/2011/october/vinn-ett-set-benskyd-ifran-schockemohle.html

Lycka till!

2011-10-18 @ 22:00:17
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: E

Hej! har du typ haft en häst som heter Comet (Hagens Comet)? är bara nyfiken för att jag och min häst står i samma stall som honom... Tacksam för svar i ett inlägg

2011-10-19 @ 00:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0