Dagarna går i ett

Det är äntligen lov.. och det sista vi fick höra innan vi gick slutade var
"And remember, being an IB student is a full time job. Have a nice break!"
vilket jag kan lova inte riktigt var det man ville höra..

Jag har funderat lite på hur jag egentligen sa göra för att kunna fylla ut bloggen då jag tycker det är svårt att fylla ut allt med häst. Just nu är jag även sjuk så någon träning blir det inte. Eftersom att skolan är en otroligt viktig del i mitt liv och något som jag prioiterar högt kommer jag att skriva en del om hur det går med mina IB-studier. Vissa av er kommer kanske tycka att det är jättetråkigt men då det är en del som går just IB som läser vet jag att det kan bli rätt så uppskattat. Plus att det inte endas handlar om själva studierna utan allt runt omkring, tankar och funderingar osv.

Nu är iaf Saga klippt, det var inte så uppskattat som det brukar vara! Blev en hel del stepp och sura miner men till slut var hela hon rakad och snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0