Sharpman

Sharpman kan ha en av dom snyggaste montrarna under mässan. Den är både smakfullt inredd och innehåller fina produkter. Jag fick en påse med en putshandske och några erbjudande när jag var där, väldigt trevligt! Även personalen var trevlig, jag frågade nämligen först om det var okej att jag fotade, ibland kan ju folk bli besvärad, men dom verkade bara tycka att det var kul. Lite såhär såg det ut hos dom:
När butiker lägger upp produkter såhär och visar hur saker kan matchas blir man inspirerad som kund! Vet själv hur viktigt det är då jag jobbar i butik men tycker det är lite dåligt med fina uppläggningar just i Hästsportsbutiker. På bilden här nere ser det både snyggt och smakfullt ut!
Det här täcket är jag väldigt sugen på att köpa, men egentligen vill jag ha ett i blått. Har velat haft det sen två år tillbaka men aldrig slagit till. Vitt känns ju otroligt opraktiskt även om det säkert skulle vara väldigt snyggt på Saga som är skimmel. Jag ska kolla lite mer på mässan (har inte sett någt blått ännu) och vänta till imorgon för att se om dom kanske sänker priset lite. Jag älskar att pruta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0