Efter nästa vecka kan mitt liv bli vanligt igen

Efter nästa vecka kommer allt att bli som vanligt igen.. Hela nästa vecka har jag nämligen Practice Exams så jag har två prov varje dag i nästan tre timmar (per prov) och då kan det alltså vara på vad som helst av det vi gått igenom det här året. Så det enda som finns på mitt schema just nu är plugg i stort sett!

Kul att så många fortfarande kollar in här! Jag LOVAR att så fort det värsta är över i skolan kommer jag uppdatera med bra och intressanta inlägg igen, får höra att jag måste börja skriva igen för att många saknar bloggen vilket självklart är superkul, men jag måste verkligen prioitera skolan och Saga först nu!


Nästa vecka ska jag även vara Nellie-vakt! Milla ska till Spanien så jag ska ta hand om Nellie några dagar vilket ska bli superkul. Nästa vecka ska även jag och Saga tävla, mer får ni veta nästa vecka.


En favorit som Jossan fotade för några veckor sen på Säva

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

TAGGA SOMMARLOV =D

2011-05-23 @ 20:16:34
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0