Varit lite problem att blogga dem senaste dagarna

Jag har inte kunnat skriva så mycket dem senaste dagarna vilket jag vet andra haft problem med också. Driftstörningar på blogg.se. Igår när jag var i stallet tog jag massor med bilder men självklart glömde jag föra över dem till datan igår, så ni får inte se dem förens ikväll.

Hu mår ni annars då? Jag känner mig bättre från min förskylning och hoppas vara helt frisk snart så att jag kan börja jogga. Tänker verkligen vara noga med när jag börjar träna igen efter att ha varit sjuk, vill inte riskera något. För utom det laddar vi inför Pay & Jumpen som är imorgon, filmer kommer! Var sålänge sen jag hoppade nu så det ska blir riktigt kul!

Saga har gått bra dem senaste dagarna och känns väldigt fräsch i kroppen just nu. Vi får se hur det går imorgon.


Titta vilken fin bild som låg i min mejl häromdan. Fotad av duktiga Josäfin förra sommaren på Säva.

Kommentarer
Postat av: Moa

Tja! :D

Jo, vi håller på att sätta igång nu igen. Både jag har ju vart sjuk och sne blev han skadad så knappt blivit någon ridning. Iallafall ingen hoppträning, men vi borde vara igång om någon vecka! :D Hur går det med din Saga? :) KRAM!

2011-03-31 @ 14:15:31
URL: http://nattstad.se/tuttlisa
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

jättefin bild. lycka till

2011-03-31 @ 14:53:34
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jättefin bild

2011-04-03 @ 13:22:22
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0