Swegmark

Idag när jag kom hem från stallet låg det ett paket med mitt namn på. I fanns detta:




Det var en sportbh från Swegmark! Modellen heter Step och är speciellt framtagna för ryttare. Jag blev förfrågad om jag ville testa en och självklart vill jag göra det, jättesnällt! På hemsidan beskrivs modellen såhär:
  • Coolmax-material som transporterar bort fukt från kroppen
  • Bred resår för extra stöd
  • Vadderade och justerbara axelband
  • Kan korsas i ryggen
  • Säkra Ökotex-certifierade textilier
Den är så himla skön! Sitter perfekt utan att strama på något ställe, det kändes som att den var gjord för mig när jag satte på mig den. Det är kvalité! Kommer bli perfekt att ha nu när jag drar igång mitt egna miniprojekt- att jogga till och från stallet varje dag. Plus ridning och stallarbete. Då behövs verkligen kläder som sitter rätt, så att det underlättar för en. Man ska inte behöva tänka eller känna obehag över något man har på sig, man tappar lätt fokuset på själva uppgiften och går och irriterar sig istället. Tror den här bh kommer vara perfekt för mig! En närmare och tydligare utvärdering kommer om några veckor när jag testat den lite mer.



Kommentarer
Postat av: Tove - Ridsport & Foto

En sån har jag också. Åtminstone samma märke. Verkligen super skön!

2011-03-30 @ 16:31:33
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Åh vad najs! :D

2011-03-30 @ 19:25:32
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Lina - Nybliven mamma!

Sv: Tack så mycket! :D

2011-03-31 @ 10:37:43
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0