Svar på frågor

Det har droppat in några frågor den senaste tiden och jag tror att jag har svarat på dem flesta men här kommer två:


Schabraket köpte jag hos Innrider och det ett Anna Scarpati schabrak. Tycker verkligen det är super snyggt, och det passar Saga väldigt bra!


Hej! Vi är tyvärr tvugna att ha torvmix då det är bland det lättaste att bränna. Jag gillar egentligen inte torv så mycket och föredrar att stå på spån, men vi fick kompromissa och ta torvmix istället som är en mix av torv och spån. Så tyvärr kan jag inte stå på något annat då det inte är mitt stall och därav inte jag som bestämmer. Men det var en god tanke av dig!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

skjuukt fin blogg!

2011-03-07 @ 19:05:43
URL: http://ponniiiiryttare.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Sabina! Halmpellets behöver inte brännas alls, går att använda utan lagring precis som torv. Spånet behöver ligga.

2011-03-07 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0