Tävling på torsdag

Trots vår dramatiska vecka så är varken jag eller Saga så skadade att vi inte kan åka och tävla.. Haha nej men hade hon inte kännts fräsch hade jag självklart inte åkt iväg men hon känns som sagt helt normal och är jättefin, är torr och fin i benen, inga svullnader och stretchar fint. Så på torsdag ska vi till Runsten för att hoppa en klass, 1.10m. Det är ute på deras fina gräsbana där jag ridit rätt så många gånger, dock aldrig med Saga men hon älskar ju stora gräsytor. Ska bli superkul och jag ser verkligen fram imot det! Jag tävlade ju tidigare för Runsten och tränade bara där men nu har vi slutat lite tyvärr.

Det jag är glad med olyckan är att det inte var i samband med något hinder. Det var ju som sagt i en vanlig sväng och varken riktigt efter ett hinder eller mot en anridning. Är rädd att det hade satt sig hjärnspöken annars i bådas hjärnor.



Ska bli väldigt kul! På onsdag hade jag tänkt bada och tvätta henne ordentligt och sedan förebereda knoppar till torsdagen, klassen startar åtta och jag vill ha ordentlig med tid att rida fram.

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Lycka till :D

2011-06-14 @ 20:58:37
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0