SOMMARLOV

Idag fick jag äntligen lov! Fast det kommer inte bli så jättemycket ledighet för mig, har massor med plugg och sen ska jag jobba också. Men själva principen att inte behöva gå till skolan är väldigt skön, plus att jag har mer tid över till Saga och annat. Ska ta igen tid med kompisarna.
Har pysslat lite här hemma och gjorde en så god lunch, tycker mer och mer att det är roligt att laga mat. Nu när jag är ledig har jag ju tid också.
Halloumi, sallad, tzatziki och quornfilé i matgrädde och soja. Blev väldigt gott!
Nu ska jag börja röra mig mot stallet och fixa allt inför imorgon. Packa, putsa och om det inte regnar även tvätta Saga. Ska även förbereda knopparna. Tänkte försöka filma några delar, om jag kommer ihåg så laddar jag upp det här sen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt med sommarlov!

Följa varandra via bloglovin? :)

2011-06-15 @ 16:24:20
URL: http://mysweetpony.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Vad gott det ser ut! Vad du har blivit duktig på att hitta på och laga "egen" mat. Nu kan jag se fram emot en lagad middag varje dag efter jobbet, nu när du har sommarlov din lyckoost!

Kram

2011-06-15 @ 16:24:44
Postat av: Josäfin :>

Halloumi <3



sv: Aw tack! :D

2011-06-15 @ 23:05:31
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0