Fullt upp som vanligt!

Jag förstår inte grejen med att ta det lugnt på sommarlovet! Mina dagar är fullspäckade hela tiden. Tycker det är väldigt kul men hur tusan tar man det lugnt undrar jag?

Här är iaf två bilder på Sagosen från igår när hon vilade. Hon har flyttat till sommarbete i några veckor, det är i mitt första stall där jag stog med Ronda precis när vi köpt henne och där vi stog i två år. Världens mysigaste stall och hon som äger det är idag en väldigt bra kompis till mig. Trivs otroligt bra där, önskar att vi kunde stå där hela tiden. Fast iof älskar jag mitt stall där jag står normalt, vill inte byta det mot något nästan haha. Inte ens Runsten, skulle tacka nej om jag fick det erbjudandet!

Det kommer ett inlägg med planering för kommande veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0