Träningsverk..

Jag har faktiskt träningsverk från träningen igår, kul! Inte så ofta jag brukar få det men igår jobbade vi lite extra bra tydligen, bra att det ger resultat.

Hoppträningen kommer i ett seperat inlägg men jag har inte hunnit föra över filmern ännu till datan, får se om jag hinner göra det ikväll då jag har ett prov imorgon som jag måste plugga till först och främst.

Tack för alla kommentarer på både inlägget om license och på inlägget om bettet. På bettinlägget hade ni väldigt blandade svar, men jag ska ringa och prata med någon affär. Läser man i TR (som några gulligt nog länkade till) står det vad jag kan se att bett med fasta ringar är tillåtet. Det finns iallafall med på sidan där alla bett visas upp och det finns avbildat i både gummi och i vanligt material.

Filmen med mina träns är också påväg upp, håller på att klippa ihop den nu så inom ett par dagar kan ni se den här :)


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

men det är ju inget konstigt med bettet. såklart man får ha fasta ringar! trodde du syftade på att det var krökt, men det finns folk som tävlar med det och jag kan inte förstå varför man inte skulle få d

2011-01-13 @ 15:17:38
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Hoppas det va lite till hjälp. Det borde ju räknas som ett vanligt med fasta ringar

2011-01-13 @ 15:20:29
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - Reining Ryttare

Sv: ja det får ni absolut göra! Va kul att ni vill ställa upp :) Jag ska stämma av med Eurohorse snart och sedan ska vi försöka marknadsföra detta alla bloggare, men återkom med tider så att jag kan fixa ett "schema"

2011-01-13 @ 17:03:20
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/
Postat av: kajsa

Det är härligt att ha träningsvärk, man vet att det har gett resultat :)

2011-01-13 @ 19:29:28
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0