Söndag

Imorgon är sista dagen på lovet, sen börjar jag min fjärde termin av gymnasiet och har därmed bara två kvar sen :) Gäller ju att se positivt på saken!

Jag skrittade ut på Saga i cirka en timme idag, det gick bra men hon har kännts lite stel nu dem senaste dagarna. Jag har nog blivit väldigt bortskämd med att det går så bra nu eftersom hon har varit fin i stort sett varje pass dem senaste veckorna, men å andra sidan har jag ridit ordentliga pass varje dag och pressat henne rätt så mycket- hon kan säkert vara trött i kroppen. Tror konditionsveckan har tagit lite på henne också, förra veckan hade vi ju styrka så hon har jobbat på bra. Nu kommer det en lugn vecka innan vi kör en dressyrvecka. Nästa vecka kommer jag skritta ut mycket, promenera och jogga henne i en avslappnad form några dagar. Mer info kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0