Vill bara att ni aldrig ger upp

En liten uppmaning, note till er alla bara, ge aldrig upp.

Kom ihåg att det endast är ni som sätter era egna gränser på vad som är möjligt och omöjligt, ingen annan. Ingen kan säga att du inte kan göra det du vill, endast du bestämer hur långt du kan gå. Varje gång har jag har en sån här period där det känns som att verkligen ALLT är i botten försöker jag någonstans påminna mig själv om att om bara jag vill, så kan jag vända det till något positivt igen. För att jag kan klara av det, jag kan klara av vad som helst bara jag verkligen vill det och brinner för det.

INGET är omöjligt, kom ihåg det. Du kan bli exakt hur framgångsrik du vill sålänge du vågar stå upp för dig själv, dina åsikter och anstränger dig allt du har för att komma dit.

Jag tänker fortsätta precis som jag alltid gör, och bli ännu bättre och ännu starkare på alla sätt som går. För att det är då jag mår bra, att veta att jag gav allt och vågade fortsätta. Vi är alla olika, men jag vill bara säga att det spelar ingen roll vilken person man är för att vi alla har något mål vi vill nå, och man ska inte ge upp trots alla hinder som dyker upp och gör livet lite jobbigare.


Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Tack så mycket :) Jo men han var väldigt fin för övrigt så det var kul!!

2011-02-13 @ 07:24:59
URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: Lina Sällberg

bra text! kan dock bli tungt när man inte får stöd från anhöriga

2011-02-13 @ 09:36:48
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Tack! Tyvärr inte, min fantasi är inte tillräckligt bra för att komma på något sådant :)

2011-02-13 @ 09:58:16
URL: http://niddecastor.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hur gör du när du har två helt olika drömmar då? Om en var att du ska stanna i sverige och satsa på hästar och den andra var att flytta till Los Angeles,USA och bosätta dig där.Vad skulle du göra om du ville båda lika mycket? Jag behöver hjälp med det:/

2011-02-13 @ 23:03:59
URL: http://amicisemper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0