Dagens Fråga

Jacqueline om En bra övning för att bygga upp styrka: Vad har du för avstånd?
Jätte bra blogg, ska forsätta följa denna. super tips :D

Svar: Då jag själv inte byggde så vet jag inte det exakta avståndet, men det hoppades som studs så jag kan tänka mig att det är ungefär 3m mellan, lite mer kanske. På den här sidan hittar man många bra avstånd om man är osäker: Avståndstabell för hästhoppning.


Sen får man inte glömma att just den övningen jag hoppade var på båge, så längre in är det självklart kortare avstånd medans det är längre längst ut. Men på mitten kan man räkna på att det ska vara cirka 3m.

Tack så jättemycket för det fina berömmet, kul att du tycker den är bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0