Wanties



Två saker som jag sparar till, och som jag verkligen vill ha. Tillsammans blir det cirka 15 000:- vilket inte riktigt passar min plånbok just nu men jag lägger undan pengar då och då. Kameran tror jag ligger som prio ett (också för att den kostar cirka hälften så mycket som datan hehe) då jag redan har en Macbook, fast den vanliga vita. Dock behöver jag en ny data då den jag har nu används till allt mitt skolarbete och det känns inte helt optimalt att ha typ 3000 bilder plus filmer och sen alla mina viktiga uppsattser och dokument. Om den kraschar är jag bokstavligen
k ö r d.

Kommentarer
Postat av: cathie

KÖP EN HÅRDDISK! haha En billig försäkring :)

2011-12-02 @ 16:12:17
URL: http://cathie.se
Postat av: Karin

Lätt att du kan lägga upp dina uppsatser på en låst hemsida som backup.

2011-12-02 @ 20:26:42
Postat av: Amanda

Håller med de andra, köp en hårddisk eller använd dropbox, det gör jag och funkar super :)

2011-12-04 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0