Twitter-Instagram-Math IA

En litet onödigt inlägg men såg bland kommentarerna att någon undrade vad jag hete på Twitter. Kan säga att jag skaffade Twitter idag, efter en massa övertalning från kompisarna i skolan haha. Har aldrig riktigt varit insatt i hela Twitter-världen men ger det ett försök. Där heter jag SabinaBorenius för dig/er som ville följa mig.

Instagram har jag därimot haft ett bra tag! Älskar effekterna man kan göra med bilderna, det gör dom mycket mer personliga. Där heter jag weloveronda.

Och så sist, Glöm inte att fortsätta skicka in era svar på mina frågor (till er som har missat inlägget)! Som sagt, uppskattar det otroligt mycket och ni har redan hjälpt mig ett ENORMT steg på vägen mot en färdig IA :)


Kommentarer
Postat av: Emma

fin bild :)

2011-12-19 @ 19:54:52
URL: http://emmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0