History IA <3

Dom senaste timmarna har jag spenderat på jobbet, i stallet och framför datorn tillsammans med min History IA som jag har väldigt delade känslor för. Vill mer än något annat bli klar med den så att jag kan pricka av en punkt på min To Do-lista men ämnet jag skriver om är något jag älskar och lever för så önskar egentligen att jag kunde få skriva föralltid. Men snart är den nog helt klar.. Jag håller på att förbereda några tidsinställda inlägg som kommer upp i veckan!

Saga är sämre i benet, idag var det tjockt och lite varmare på insidan.. Min stallägare gissade på att bölden sitter på ett annat ställe, men hovis kommer imorgon så vi får se vad han säger och vad han kan göra.. Usch vill bara att min finis ska bli frisk nu!


En klassisk Saga position; benet viftade i luftet för att hon är uttråkad och tycker att jag ska sluta fota henne och göra något vettigt istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0