Fredag


Jag sitter på ESS lektion där vi går igenom Topic 3.5 vilket är Food Resources. Rätt så tråkigt men relativt enkelt iaf. Efter den här lektionen slutar jag, treorna får gå på SACO-mässan efter lunch om vi vill (en mässa för universitet här i Sverige, och några få utomlands) men eftersom jag är helt säker på att jag inte kommer plugga här tänker jag inte gå. Bättre att jag åker hem, sparar lite tid.

Dagens planering ser ut som så att jag ska till Saga såfort jag kommer hem för att kolla hur hoven ser ut idag. Igår hade varet i bölden börjat komma ut men det kom fortfarande blod. Så det ska jag pyssla med i stallet. Efter det ska jag hem och träna tänkte jag, ut och jogga. Sen står det plugg på schemat, måste bli klar med min History IA. Ikväll sitter jag bänkad framför hoppningen på Eurosport!


En bild från pressrummet i Globen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0