Tävling i helgen

I helgen ska vi iväg till Team Aspvik och hoppa 1m och 1.10m på lördagen. Det är ett meeting på två dagar och egentligen hade jag tänkt att hoppa båda dagarna men jag skippade det och körde på en dag. Det är första tävlingen för säsongen så det ska bli superkul! Jag har aldrig varit på Team Aspvik tidigare men har hört att dem har en fin anläggning.

Jag klurar på vad vi ska ha för tävlingsset med oss.. Lägger upp här sen så får ni hjälpa mig, måste nämligen fota alla först i stallet!

Nu ska jag iväg och rida, idag blir det kondition och intervallträning på ängarna med Sagos. Imorgon kommer Kicki igen och håller träning, blir några roliga dagar framöver!
Bild från i somras på en svettig Saga

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till, hoppas det går bra! :)

2011-08-18 @ 16:56:11
URL: http://minridtravare.blogg.se/
Postat av: Lamia / VINN KINGSLANDTRÖJA!

Lycka till :)

2011-08-18 @ 17:49:33
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0