Produktrecension


Produkt: Sportbh från Swegmark modell Step
Produktbeskrivning:
  • Coolmax-material som transporterar bort fukt från kroppen
  • Bred resår för extra stöd
  • Vadderade och justerbara axelband
  • Kan korsas i ryggen
  • Säkra Ökotex-certifierade textilier
    Pris: Cirka 300:-
    Utvärdering: Jag blev förfrågad att prova denna sportbh som är speciellt framtagna för bland annat ryttare, men såklart även för övrig träning också. Jag tyckte att det lät som en superbra idé eftersom jag tränar så himla mycket. Det här är utan tvekan min favoritbh! Passformen är helt oslagbar och materialet otroligt skönt. Det känns nästan som att den är gjord för mig. När man väl rör på sig känns det knappt som att man har något på sig, och andningsfunktionen är riktigt bra. Håller "allt på plats" (för att få det att låta lite snyggt), vilket jag även tror den gör för folk som har lite större bröst (jag har inte stora själv) och det underlättar träningen enormt mycket. Den får utan tvekan högsta betyg av mig och jag rekomenderar starkt att alla som idrottar, tränar eller bara vill ha en skön bh att köpa!
    Betyg: 5 av 5
    Finns att köpa på Swegmark.se och Hööks Hästsport. Övriga Swegmark modeller finns hos Twilfit, Ellos, Kappahl, Lindex mf.


Kommentarer
Postat av: emelie (hästblogg)

sv: jaa,det är det! (:



följas via bloglovin?

2011-04-19 @ 21:07:31
URL: http://skiitbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0