Vad roliga ni är!

Jag har fått flera, flera kommentarer på senaste tiden om att jag ska ladda upp filmer! Jag har skrivit att jag ska ladda upp en film och sen har jag inte gjort det-vilket har resulterat i besvikna och lite småirriterade läsare. Jag tycker det är så gulligt av er, att ni verkligen är så insatta i vad jag gör!
Det gör mig faktiskt väldigt glad :)


Jag ska skärpa mig! Säger jag att en film ska laddas upp ska den också laddas upp. Så får jag hoppas att jag inte får några fler irriterade läsare hehe... Jag har även skrivit en liten lista på saker som jag ska filma den närmaste veckan. Kommer ni ihåg den här videon? Den blev väldigt omtyckt och många ville att jag skulle göra liknande saker, och nu har jag kommit på några med liknande tema. Blir lite som "Ur min skyddlåda" eller "Bland mina träns/schabrak/fintäcken osv". Ni kommer få se mer sen när jag är klar! Tror iaf att det blir bra.
Här är några videor som jag varit trög med att ladda upp:

Från 1.10m på Mälarhöjden
Hoppträning med Cathrine Persson 8 September
Dressyrträning 14 September

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Ja man får verkligen det!! Min är ju faktiskt vit nu och var nästan svartgrå för två år sedan. Ser knappt ut som samma häst!

2010-09-22 @ 09:23:49
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: felicia w

vill ha filmer :d

2010-09-22 @ 13:47:07
Postat av: Lina

Kul. :) Filmer är så roligt!

2010-09-22 @ 15:00:58
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Anonym

Filmen från tävlingen m Ronda då? ;)

2010-09-23 @ 15:07:08
Postat av: Elin

hade du inte någon film från en hoppträning på säva med ronda? :P

2010-09-23 @ 21:52:27
URL: http://figgeplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0