Dagens Fråga


Hur gör du rent din speed air?
Svar: Minuset med Speed Airen är att den väldigt lätt bli smutsig, men min kompis Anna lärde mig ett knep för att få den att se jätteren ut! Min är normalt grå men efter att jag satte på lite lädertvål har den blivit i en jättefin mörkgrå-svart nyans och ser nästan lackad ut. Det bästa är att den ser helt ny och inte smutsig alls.

Annars har jag ingen speciellt tips, torka av med en fuktig trasa eller handuk för att få bort smutsen. Försök att förvara den skyddad när du inte använder den.


Inte så jättebra bild, men den har en lite mörkare färg än vad den normalt har.

Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Åh okej :D. Hoppas att du får dom då, håller med om att dom är grymt sköna att gå i =). Jag ska själv fjäska lite med mina kära föräldrar.. Haha

2010-09-16 @ 22:07:26
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack som f*n! Skit snyggt blev det :D är jätte nöjd med resultatet!!

2010-10-07 @ 12:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0