Inte haft ork eller intresse

Bloggen har varit död, jag har inte orkat eller haft lust att skriva något. Känner lite som Freja, att motivationen för att blogga inte är samma som förut... Vet inte varför. Men ibland har man sina bloggpauser, och kanske är det bra för att man ska ha någon motivation kvar alls och för att man ska vilja gå tillbaka.

Det är så mycket annat jag gör hela tiden, skolan tar mycket tid och det är mycket läxor. Jag tycker det är väldigt kul i skolan också så jag vill "frivilligt" lägga ner mycket tid på skolarbete. Sen har jag ju såklart Saga och min egna träning, och sen försöker jag hinna med mina kompisar och familjen. Bloggen kommer inte i första hand. Men jag tror att ni förstår! Självklart är det synd att jag tappar läsare men det är inte det viktigaste.

Filmer från träning och i stallet kommer upp. På fredag åker jag till Säva och på söndag tävlar jag och Ronda med laget!

/ Sabina


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Gilla-knapp! ;P Känner likadant, plötsligt känns det inte som om det finns någon större mening med att sitta och skriva på en blogg flera timmar om dagen, man missar så jävla mycket tid av det verkliga livet då! Jag prioriterar hellre hästen och sen att umgås med mina kompisar den tiden som finns över... :)

2010-09-29 @ 16:25:34
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

lycka till på söndag!

2010-09-29 @ 22:46:45
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: engla

lycka till med ronda! ;)

2010-09-30 @ 18:58:22
Postat av: felicia w

idag avslutas tävlingen va? SPÄNNANDE :D

2010-09-30 @ 20:56:53
Postat av: Anonym

Hur gick det med bloggtävlingen om den där boken ? =) skulle inte den avslutats igår? =)

2010-10-01 @ 14:03:02
Postat av: Micke

Go Sabina! :D Blogga så mkt du orkar, men inte mer! Skitkul med blogginlägg, men som sagt, finns viktigare saker. Annars kan man ju ha bloggen som träningsdagbok ist. för att typ skriva i en bok i stallet, så kan vi få läsa d iaf. (A)

2010-10-01 @ 16:45:21
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Felicia wedell

förstår hur du känner.. grymt tråkigt att du inte bloggar, men såklart ska det kännas bra att blogga ju!

2010-10-02 @ 15:53:38
Postat av: Ida - en satsande juniorryttare

När får vi veta vinnaren i tävlingen?

2010-10-03 @ 20:05:53
URL: http://juniorryttaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0