Dåligt samvete!

Åhh jag har så dåligt samveta att jag inte har skrivit så mycket! Speciellt också när jag får så många fina kommentarer som jag inte hunnit svara på ännu. Men nu är jag iallafall hemma från stallet och har placerat mig i sängen, ska sätta i laddaren så att jag kan skriva ordentligt nu! Jag har varit i Uppsala igen (åkte igår kväll och kom hem idag på eftermiddagen) för att agera spöke på Spökkvällen på Säva. Det blev väldigt lyckat, och vi hade sjukt kul! Total resa fram och tillbaka=6 timmar.


Från i söndags efter prisutdelningar

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Fin bild, precis börjat följa din blogg. har du 1 häst?

2010-11-03 @ 08:21:03
URL: http://atigas.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0