Seeegt

Youtube är så segt, så jag får inte upp filmen :( Men ska fixa det när jag är i skolan för att där är vårat internet snabbt!
Nu måste jag nog sova, ska fodra och rida på morgonen innan jobbet så måste upp tidigt imorgon. Efter jobbet kommer hela min dag att bestå av plugg, plugg, plugg för att jag har två nationella i matte nästa vecka och varje respektive prov är på 4 timmar så det gäller att ladda ordentligt. Sen har jag några andra uppgifter att fixa också...

Ska försöka mobilblogga lite imorgon också :) Sov så gott nu alla!

/ Sabina


Kommentarer
Postat av: Lina

segt. jag lyckades få upp en film på youtube häromdagen,men den bearbetades i typ två timmar därefter..

2010-05-16 @ 10:04:58
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0