Jag är ledsen

Åhh det blev ingen uppdatering igår heller... Men efter jobbet drog jag in till stan och (för en gång skull haha) och gjorde något annat än hästar, jobb och skola. Mysigt var det!


Nu är det cirka 50 min arbetstid kvar- sen slut. Känns dock lite trist att jag stått inne sen klockan 10 imorse när det har varit galet fint väder ute. Men men, vad gör man. Ska iallafall till stallet efter jag slutat, vet inte om jag orkar eller ska rida. Ho har inte haft sin vilodag den här veckan så funderar på att lägga in den idag.


Och jag lovar, ikväll SKA jag lägga in filmen på övningen vi gjorde igår! :)


Kommentarer
Postat av: Aly

vem var du på stan med? tror jag såg dig xD

2010-05-18 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0