Fredag

Idag var det nationella i matte på morgonen, gick faktiskt helt okej. Bättre än vad jag förväntat mig, skönt! Sen åkte jag vidare till den här konferansen jag skulle jobba på och lyssnade på lite föreläsningar och så. Nu sitter jag på biblioteket och väntar på att klockan ska närma sig fem så att jag kan åka till jobbet. Skulle kunna åka nu men känner inte för det faktiskt, så jag ska göra klart lite läxor när jag ändå sitter här. Perfekt!


Idag är det min medryttare som har igen eftersom att jag jobbar. Men imorgon blir det förhoppningsvis lite markarbete/hoppning om paddocken är ledig. Ska försöka filma också! Och sen på söndag ska vi äntligen hoppa, och det bästa är att det är ute på gräs. Tror att Saga kommer känna sig lite mer bekväm när det är mer plats än alla dessa trånga ridhus (haha eller så beror det inte på att ridhusen är för trånga utan att det är Saga som är så stor) vi har varit i under våren.

Hörs senare med en spännande nyhet. Kan avsölja att en ny tävling startar ikväll!

/ Sabina


Kommentarer
Postat av: nicole

Ska du träna för KG på tisdag? eller har han träning då? :P

2010-05-21 @ 20:31:08
URL: http://nicolehartwig.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: aha fan :P glömde att vi är ojämn vecka. Aja, då får man väl hoppas att det finns plats för mig veckan efter ;P

2010-05-21 @ 21:31:02
URL: http://nicolehartwig.blogg.se/
Postat av: Lina

Spännande med ny tävling.

Kul att provet gick bra!

2010-05-21 @ 22:50:22
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0