Onsdag- Bad day

Jag blir så trött!

Vaknade upp ännu sjukare idag, min jäkla förkylning har fortfarande inte gett med sig trots att jag haft den i snart två veckor. Idag har jag feber, dunkande huvudvärk, hosta och är galet hes.
Tog en ipren och gick till skolan iallafall.. Har ett stort matteprov på måndag som jag måste klara så det var bara att gå till skolan. Normalt läser man matte A första året på gymnasiumet med undantag för naturlinjer, men på IB läser vi både matte A och B. Så just nu håller jag på med matte B och det är sjukt svårt.
Lite panik men ska få hjälp av några killar i tvåan på fredag som går Higher Level (det svåraste, de läser matte diskret) så det blir nog bra :)


Ingen Saga idag eftersom att jag jobbar, saknar henne. Det är samma sak imorgon. Jag hade tänkt att ladda upp filmen från igår i skolan men jag lyckades ta fel sladd med mig. Inte min dag idag.


En rolig nyhet iallafall är att jag ska på en föreläsning på måndag med min vän Milla. '
Det är en föreläsning för tävlingsryttare som är på Solvalla, ser fram imot det grymt mycket. Det kommer handla mycket om upplägg, förberedelser, hur man går tillväga m.m. Kommer självklart anteckna mycket som jag kan skriva om här sen.


SKA ladda upp filmen ikväll, lovar :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Om du tycker matte B är svårt så ska du vara glad att du inte ska läsa C ;) b är verkligen lätt om man jämför :) men saken är den att matte inte är så svårt när man väl kommer in i tänket, men man måste räkna ganska mycket ganska intensivt :) jag har precis avslutat D och E och det var bra för vi läsa båda på ett halvår :) då kommer man lättare in i det :)

2010-03-10 @ 18:27:53
URL: http://mikaelaandersson.blogg.se/
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

mamma filmade dig med, ska jag lägga upp det eller filmade din mamma allt?:)

2010-03-10 @ 20:16:25
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Karoline

jag hatar den här förkylningen, den går ju aldrig över. Är nog inne på min 6:e vecka nu :(

det som är tråkigt, är att man inte orkar göra något.

2010-03-11 @ 10:41:40
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Sanna

Krya på dig =)

2010-03-11 @ 21:24:51
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0