Onsdag

Igår var supertrevligt! Vi kom till Stockholms Häst Butik runt klockan kvart i åtta och tjejorna som jobbar och driver butiken kom och hälsade på mig.
Gick runt och kollade och det är en otroligt fin butik! Alla som bor i Stockholm bör besöka den butiken för det är verkligen väl genomtänkt och de har jättefina produkter.
Jag hittade flera saker som fick följa med hem, men kan inte visa er just nu för att jag lämnade kvar sakerna hemma hos min moster. men bland annat Schockemöhlestrumpor, HV Polo tröja osv.
Deras Schockemöhle sortiment var väldigt brett och det är ju ett av mina favoritmärken.
Hittade ett schabrak men det var tyvärr i dressyr så det kändes lite onödigt, får vänta till det kommer in i allround igen.

Var där i ungefär en och en halvtimme, träffade även en person som jag har haft kontakt med tidigare angående bloggen. Vi stog och pratade så nu har ni en väldigt fin tävling att se fram imot... ;)

Idag är det skola och jobb som gäller för min del, näst sista dagen innan påsklov. Vi åker som sagt till Runsten på fredag för att hoppa en 1.10.

Tusen tack till Stockholms Häst Butik som bjöd mig och tack till min moster som följde med! Lika kul varje gång att få gå på sånna här kvällar :D

Det var någon som undrade varför jag bara lägger ut hästsakerna jag shoppar, och det är ju för att det här är en hästblogg! Vill inte blanda in det andra jag köper riktigt...

Vi hörs sen!
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det är nog många!!!

2010-03-31 @ 13:23:22
URL: http://linabiichara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0