Joggat

Jag gör ju egentligen helt fel när det gäller träning, du ska inte träna ungefär två-tre timmar innan du ska sova för att annars är hjärnan och resten av kroppen igång för mycket. Men jag älskar att träna på kvällen! Är mer än gärna ute och joggar sent på kvällen/natten för att det är mycket härligare och jag har lättare att slappna av. Helst vill man ju att man ska träna på morgonen t.ex. innan man äter frukost men jag kan verkligen inte.

Så jag har iallafall varit ute och joggat i cirka 30 min nu, mycket skönt! Har precis satt igång igen så tar det rätt så lugnt, men körde lite backe idag. Äntligen är det bra underlag ute igen så jag kunde ta mina vanliga skor och inte de med taggar under. Ska fota och visa vad jag pratar om. Nu tänkte jag köra några styrkeövningar innan jag dushar och hoppar i sängen :) Har iallafall rört på mig lite idag och det känns bra, ibland kan det även vara skönt att ta det lugnt och det är även något då måste göra för att din kropp ska kunna bygga muskler ordentligt-precis som med hästar!


Bild lånad från Google

Jag föredrar dessa situps men brukar växla mellan de "vanliga" också. Tycker att dessa tar mer. Även denna bild är lånad från Google

Kommentarer
Postat av: vickan

det är inte alls bra att träna innan man ätit på morgonen. isf om man vill gå ner i vikt kanske. men vill man bli starkare ska man äta för annars bryter man ju ner musklerna istället eftersom det är därifrån kroppen får ta energin när man inte ätit. jag trodde oxå som du skrev förrut och det är ju det man ofta hör, men då kommer det nog inte från någon som är så kunnig.



jag tycker oxå att det är skönt att träna på kvällen :) mina träningar slutar 10 3ggr i veckan och då kan det vara väldigt svårt att somna sen.

2010-03-31 @ 23:37:04
Postat av: hanna

skönt! jag drog till friskis och tränade i tre timmar :D

2010-03-31 @ 23:45:13
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tänkte höra med dig vad du brukar mejla butiker om att du vill ha en bloggtävling på din blogg?

Tänkte på om dom står för frakt och sånt... ?

ska försöka på mig en bloggtävling men vet inte riktigt vad jag ska skriva till dom :/

2010-04-01 @ 10:56:07
URL: http://ostmannatalie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej. Ville du köpa novabettet?:) Annars säljs det till någon annan. Hör av dig till min mail om du är intresserad.

2010-04-01 @ 11:06:58
URL: http://eliinsofiia.webblogg.se/
Postat av: emma

hur många km brukar du springa? =)

2010-08-17 @ 20:42:47
URL: http://bengtssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0