Gästinlägg från Kristin

Hej! Nu sitter jag och Sabina i soffan och kollar på Lets Dance hon bad mig att skriva något fint inlägg! Så jag är snäll och gör det! Som Sabina säkert nämnt några gånger här bor jag i Uppsala och rider på Säva. Jag lärde känna Sabina i somras på Säva när hon jobbade där. Jag rider Lizzette och Indra, Lizzette känner dom flesta igen från Mikaela Zimdahl. (henne har ju faktist Sabina också ridit i julas) Imorgon ska vi in till Stockholm och handla saker! Och idag har jag åkt tunelbana och jag trodde att vi skulle åka ut i vattnet några tusen gånger! Och sen är det sjuuuukt mycket folk i Stockholm! Men jag klarar mig för jag går och håller Sabina i handen heheh...
Nu ska vi kolla vidare på Lets Dance men det kommer fler inlägg senare!







Sabina ligger på golvet och fotar grejer hon har köpt!
Hon gör allt för er bara så ni vet :D!
Och hon är BÄÄÄÄST
JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄN BARA SÅ ALLA VET :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0