Dagens Ridpass

Skrittade bara ut barbacka på Saga, tänkte att hon skulle få ta det relativt lugnt dagen efter tävling. Men hon var minst sagt inte trött! Pigg och busig som bara den :) Men allt gick bra och som sagt det var ett väldigt kravlöst pass.


Fick en fråga om varför jag inte varit i skolan på två veckor, och svaret är för att jag varit jättesjuk! Har knappt kunnat resa mig upp ur sängen vissa gånger och inte alls mått bra. Nu verkar jag dock vara på bättringsvägar så jag hoppas att det håller i sig så kanske jag blir helt frisk snart ;)

Sitter och skriver på ett svenska arbete som alldeles strax är klart, sen ska det bara skickas in så är det över. Har dock en biologiuppsatts på sex sidor som ska göras, och två uppgifter i media kommunikation... Så det är lite att pyssla med som ni förstår, därav är det svårt att hinna vara jätteaktiv här också. Men nästa vecka är det lov och då kommer jag kunna uppdatera mera!

/ Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0