Jag lever!

Nej, jag har inte dött! Men igår var det skolavslutning och efter det var jag bara med kompisar och sov borta inatt, hann därför inte uppdatera igår :)

Jag har gått ut ettan! Herregud vad året gått fort!
Jag har kollat igenom mitt arkiv här på bloggen, började ju ettan samtidigt som jag bloggade förra året och det är verkligen sjukt hur snabbt allting gått.
Nu är det bara två år sen är jag klar. Längtar haha. Har verkligen varit ett kämpigt år för mig.
På hösten började både skolan, jag började jobba, jag fick Saga och det var många nya människor man lärde känna. Jag har verkligen upptäckt hur mycket jag klarar och inte klarar av.
Nu känner jag (lagom tills skolan slutar, typiskt) att jag har hittat en balans och jag hoppas att den håller i sig eftersom att det kommer bli ännu kämpigare nästa år i skolan.
Då börjar egentligen själva utbildningen som jag går på, IB. Ser fram imot det faktiskt :)
Såg att det var några som undrade om min skola, har skrivit ett inlägg här som ni kan läsa.

Här är också vår hemsida :)

Ska skriva om dagens ridpass också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0