Dagens Ridpass

Idag var min kompis Jasmin (och Rondas förra medryttare) här! Vi red iallafall ut en sväng och det var första gången hon red Saga, jag tror att hon tyckte om henne :) Det såg väldigt fint ut! Vi red mest i skritt och trav. Inte så ansträngande utan mest en lugn och skön tur. Nästa vecka på tisdag ska vi på hoppträning för första gången på väldigt länge, kommer bli riktigt roligt.

Imorgon slutar jag skolan och det betyder att första året av gymnasiet är klart. Jag kan inte förstå det fortfarande. Så jag måste fixa lite saker nu, ni vet måla naglar och sånt där haha. Ska även göra klart det sista skolarbetet. Blev ett rörigt inlägg känner jag men men.

Det är en väldigt speciell dag för mig. 10 Juni 2006 kom Ronda hem till oss i Vidja och idag är det 10 Juni 2010, alltså fyra år sen. Känner mig deppig, antar att det är så...

Men vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0