Svar;

Ni har börjat ställa fler och fler privata frågor haha, roligt :P Fick några frågor som jag skriver här istället:




När fyller du år? :)
Svar: Jag fyller år 14 oktober, så det är väldigt långt kvar haha :P



Kan inte du lägga ut bilder på dig i "vanliga" kläder? Och så att man ser ditt hår plus några "egobilder" haha? :)
Svar: Hehe, självklart! Tror aldrig jag har haft en "vanlig" bild på mig själv här i bloggen faktiskt :P Här kommer några:


Blev fotad och intervjuvad i skolan, ni skymtar även min data där :D

Balen i nian, ett minne för livet!


Hehe...


Hej jag undrar varför du fick den så billig (Gpa speed air) Då jag själv letar efter den så undrar jag om det fortfarande är rea eller något liknande?
Svar: Den var helt enkelt på rea, de hade utförsäljning på alla Speed Air. Inte nog med att den först var på halva priset, sen hade de 10% på allt i hela butiken och jag hade en check på nästan 500:- så det blev löjligt billigt, under 2000:-. Tyvär har de inte dem priserna längre, utan de gällde endast under den här medlemskvällen som var :/



Hej!
Tänkte bara säga att min tränare va ägare till Sagas mamma Alice tills hon akut fick avlivas förra året. Innan dess fick hon 2 avkommor hos henne :) Kanske kan vara kul att veta! Mvh Alexandra

Svar: Hej Alexandra!
Åh, jag har verkligen försökt hitta info om Alice överallt men utan resultat. Tack för att du kommenterade! :) Sorligt att hon var tvungen att avlivas :( Har du några bilder eller vet du om din ägare har bilder på henne? Isånnafall så maila jättegärna till [email protected], det vore jätteuppskattat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0