Strul med inloggning?

Igår när jag skulle logga in här stog det att jag var tvungen att ange lösenord, jag blev sjukt rädd.
Haha, hade någon hackat sig in i bloggen eller vad var det frågan om?
Jag gick iallafall och la mig och tänka att isånnafall får jag ta hand om det imorgon.
Idag när jag skulle logga in hackade allt bara upp sig, så jag beslutade mig för att ringa till Blogg Esse, de som har blogg.se.
När jag väl kommit fram så funkar det helt plötsligt att komma in på bloggen-snacka om pinsamt när jag satt där och sa att jag inte komemr in på min blogg lite halvt hysteriskt sådär.
Men Roland (han om svarade) sa at det inte var konstigt, de håller på att fixa något och nu har tydligen allt hängt sig så att de måste ta hjälp av experter under dagen.


Men nu vet ni, om det händer samma sak för er så är det inte någon mystisk hacker som tagit sig in i era bloggar utan det är bara strul. Haha :P


Idag är det ingen häst heller, men jag ska göra en annan sjukt rolig sak. Jag ska på Hästbitens Medlemskväll :D De kommer att ha fina priser och special erbjudande, så det lär allt följa med ett och annat hem. Jag har även fått en värdecheck på cirka 500:- för att jag handlade så mycket förra året, den passar perfekt till ikväll ;)


Nu ska jag käka frukost och sedan åka till skolan för endast två lektioner. Vet inte hur uppdateringen kommer bli men ska försöka slänga in ett till inlägg senare. Ha det så bra!



Kommentarer
Postat av: Lowa

Hej! Hur är det idag? :)

2010-01-28 @ 15:47:18
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: JHH

Kanske därför min blogg krånglar så sjukt mycket. tack =)

2010-01-28 @ 16:00:04
URL: http://jhh.blogg.se/
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

sv: haha jo klart du gör :D

2010-01-28 @ 20:33:24
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: svea

jag hade också problem med bloggen hela natten.. :p



jaa, visst är det kul. vi har bestämt många ggr att vi ska ses men det har liksom aldrig blivit av. men någon gång så. :)

2010-01-29 @ 01:42:53
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0