Och vinnaren är...

Vinnaren i min Equipage-tävling som har varit i några veckor är Ina Jacobsen! Här kan ni läsa om vad hon helst läser om i en hästtidning:

Jag läser alltid Equipage (mycket tack vare jobbet på Pressbyrån, vi har en hel del tidningar) och det jag sucktar mest efter är övningarna och speciellt markövningar, tömkörning och liknande. Detta då det är svårt för mig att ta mig ann dressyr och hoppövningar på mina små körponnisar, men mycket av de övningarna kan man göra om lite och använda i töm faktiskt :) Så man får alltid inspiration av något slag!

Men jag läser också mycket om olika sjukdommar etc. speciellt nu efter att min minsta ponny Amigo drabbats av Kolik (+ att min ena sto Fanny har fång + att Indiana ska föla sitt första föl i April), jag tar till mig allt jag kan i förebyggande syfte och då är det kanon att läsa olika hästtidningar.

Grattis! :D Maila mig din adress så att din prenumeration kan börja så snart som möjligt ;)

Och tack alla som var med! Helst skulle jag vilja dela ut ett pris till alla som anmäler sig, men så lätt är det ju tyvär inte.. Var lugna, om några veckor kommer en SUPERTÄVLING dra igång- håll utkik :P

Tusen tack till tidningen Equipage som sponsrade med priset!




Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

NÄMEN GUD SÅ UNDERBART :D wie, tack så mycket :D min mail är: [email protected] :)



tack tack tack tack tack tusen tack :D

Kram från Ina och hästarna

2010-01-17 @ 20:45:05
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: Moamoamoamoa

Hur blev du sponsrad av Equipage? :)

2010-01-17 @ 21:59:34
URL: http://moosans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0