Jag är ledsen!!

Jag ber verkligen om ursäkt för blä uppdatering men jag har inte mått bra idag så var tvungen att göra några saker.
Det är en sak jag måste säga bara....
.. Tusen tack för besöksrekordet idag!!!!!!!!!!! Inte dåligt alls, och det är så roligt för att den senaste veckan har jag haft nytt rekord varje dag men idag var det sån himla stor skillnad! :D Ni är bäst!

Imorgon ska vi åka och hämta spån och efter det ska jag rida. Jag skulle egentligen jobba både lördag och söndag men pratade med chefen idag så nu ska jag bara jobba lördag. Skönt på ett sätt, har ju jobbat så himla mycket på sista tiden. Men tråkigt också. Iallafall detta betyder att jag kan rida i ridhuset på söndag, film lovas! Ska bli grymt skönt att få va i ett ridhus efter x antal veckor utan.

Mer och roligare uppdatering lovas imorgon, förhoppningsvis med bilder också :)

/ Sabina


Kommentarer
Postat av: madde

det är så mysigt att rida i snön! (a)

2010-01-08 @ 10:35:36
URL: http://maddiies.devote.se
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

brr e de inte kallt? :) hihi

2010-01-12 @ 00:36:02
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0