Det normala livet också

Hej!

Ledsen för usel uppdatering igår, men för första gången på riktigt länge unnade jag mig en kväll med min kompis. Vi hade sjukt kul! Vi spontan gick på bio och det blev på en film vi aldrig hört talas om, jag kommer faktiskt inte ihåg vad den hete men kan säga att den var rolig men väldigt konstig och flummig. Det vara iallafall skönt att jag hann göra lite "normala" saker också :)


Mer uppdatering kommer imorgon; Presentation av nya tävlingen, video från dagens ridpass, svar på era frågor från idag, mål för 2010 samt redovisning av mål 2009. En hel del alltså!


Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Fin blogg!



Om du är sugen på lite ny utrustning till nya tävlingssäsongen så har jag näst intill oanvända grejer tillsalu pga att jag ska sälja min häst:) Passa på att fyna, tex ett par pioneer ridstövlar för 1500 kr använda max 5 ggr, JW hjälm inte ens 1 år gammal, race safe väst samma som JW hjälm. Passa på!

2010-01-10 @ 02:40:56
URL: http://hastsakersaljes.webblogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

söt bild (:

2010-01-10 @ 18:39:11
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0