Dagens Fråga

 

Vet inte om jag missat det, har försökt leta lite på bloggen.. Men din häst, vad är det för någon egentligen? Vad har hon gjort och hur gammal osv? Ser jättetrevlig ut :)

Svar: Jag har inte skrivit i något direkt inlägg om Saga, ska kanske ta och göra det? :) Saga är ett 7-årigt sto som är efter Eighty Eight Keys xx och undan Alice, mer om hennes stam kan ni läsa i ett inlägg jag skrivit här. Hon har innan vi köpte henne tävlat upp till LA hoppning och debutant fälttävlan. Gjorde i princip inte så mycket förra året. Detta år är det tänkt att vi ska starta 120 regionalt med bra resultat, men mitt framtida mål är SM. Det lär dröja ett tag till det men det är iallafall ett mål :)

Tusen tack! :D


Vilket ÖB var du på? :)

Svar: Mamma köpte tränset på ÖB i Haninge, dock köpte hon två för att hon var osäker på storleken. Går dock inte att lämna tillbaka för att det var på rea, så om någon skulle vara intresserad så är det till salu för 59:-. Bara att maila vid intresse :)


Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Saga är så himla fin :) Jättesöt ^^

2010-01-28 @ 12:13:20
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Saga är så himla fin :) Jättesöt ^^

2010-01-28 @ 12:15:53
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! Vilken storlek är det på det tränset du ska sälja från öb? Kan maila mig på [email protected]. Tack så mycket! MVH Jessica

2010-01-28 @ 12:59:05
URL: http://Axeliaass.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej! Vilken storlek är det på det tränset du ska sälja från öb? Kan maila mig på [email protected]. Tack så mycket! MVH Jessica

2010-01-28 @ 13:34:12
URL: http://Axeliaass.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hej!

Tänkte bara säga att min tränare va ägare till Sagas mamma Alice tills hon akut fick avlivas förra året. Innan dess fick hon 2 avkommor hos henne :) Kanske kan vara kul att veta! Mvh Alexandra

2010-01-29 @ 21:57:17
Postat av: Rebecka

Saga har gått 100 ft. Det som tidigare kallades lättklass, men godkänt resultat. Hon var i final i Breeders 2008, men orkade tyvärr inte prestera i finalen. Jag var nöja att hon kom dit:-)

Ni kommer säkert kunna hoppa 1,20 till sommaren. Hon är superhärlig att rida på utebanor där hon får plats med sin stora kropp.

2010-02-01 @ 13:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0