Årsresumé 2009; Oktober, November, December

Sista delen för 2009 :)

Oktober
Jag började jobba efter mitt schema samtidigt som jag hade Saga och samtidigt som jag nästan precis hade börjat gymnasiumet. Mitt gymnasium var dessutom på engelska, så det blev väldigt kaos i hjärnan. Hade alltså väldigt mycket att både tänka på och göra. Var inte så mycket träningar i och med att jag inte alls hade en plan över något, och allt var så nytt. Fyllde år i mitten av oktober också- äntligen 16. Inte för att det är så speciellt egentligen men fick stå lagligt i kassan haha :P Bloggen fick fler och fler läsare vilket kändes jätteroligt. Ni stöttade och gav mig fina kommentarer, vilket ni fortfarande gör fast ni är dubbelt så många idag :D



Första bilden är på mig och Saga under en av våra mysstunder, tiden i stallet blev verkligen en chans att slappna av mitt i all stress. Andra är när jag fyllde år, mina tjejkompisar kom in med den mitt i matsalen och sjöng :D Sista är en av födelsedagspresenterna- Bow Balance stigbyglar. Kan vara den bästa jag fått, så jäkla underbar att rida i!





November
Vi åkte på KG-träningar och det gick jättebra. Bytte bett till pelham i hoppningen vilket gjorde allt så mycket bättre, Saga var lugnare och nöjd och jag kunde rida mjukare. Vi gjorde vår första start, en Pay & Jump på Runsten i klasserna 80 och 90 cm med otroligt bra resultat och över förväntan- vi kom hem med två clear round rosetter efter två felfria och super rundor :D Jag gick på Globen Horse SHow med älskade Kristin, vi hade VIP-biljteter på lördagen så det var framridningen och backstage som gällde, och på söndagen shoppade vi samt kollade på hoppningen. Helt underbart var det alltså ;) Bloggen hade sin första tävling i samarbete med Hööks Hästsport. Tävlingen blev väldigt populär och det var fyra glada vinnare som senare kunde hämta ut sina vinster på posten.



Första bilden är på framridningen på Runsten. Andra är efter en KG-träning. Tredje är Saga med clear round rosetterna som nu hänger i mitt rum och sista är tävlingen som var i bloggen.





December
Sista månaden i skolan, hade sjukt mycket att göra. Blev osäker på vad jag egentligen vill göra med skolan och har fortfarande inte riktigt bestämmt mig. Det tåls att fundera på. Jag och Saga hade både vår första dressyträning för Kicki som för övrigt gick riktigt bra samt terminsslut för KG. Skolan tog slut och det blev äntligen jullov, ett tag kändes det som att det aldrig skulle bli det. Var hos Nina på julafton där jag och Kristin bytte julklappar, jag red min älskade Ronda igen och blev mer beslutsam än någonsin för att någon gång köpa tillbaka henne, red den berömda (haha) Lizette. Måste bara säga att den ponnyn har verkligen en otroligt stor mule, underbar att pussa och mysa med men det ser lite roligt ut. Söt är hon iallafall och jag tyckte väldigt mycket om henne :) Det lyckades även bli nyår men innan det hann jag dra igång en andra tävling i bloggen, den här gången med tidningen Equipage som sponsor.




Första bilden är på mig och Rodis, gud mitt hjärta knips åt varje gång jag ser en bild på henne. Älskar henne så fruktansvärt mycket. Andra är när jag red sötnosen Lizette, film kan ni se här. Tredje är första ridturen på Ronda på flera månader, med Kristin och Lizette ute i snön där vi busade. Fjärde är på mig och Saga när vi pussas haha :P Och sista är mamma som rider Roffan hos Nina, hon tyckte det var så himla roligt :D Ska köpa en häst till mamma om jag någon gång blir rik.

Hoppas ni har fått en bra inblick i mitt 2009!



Kommentarer
Postat av: VERITAS

Nu har ja lagt till dig med :D

Vad gör du då? :)

2010-01-04 @ 21:53:31
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: kristin

åh juste globen ägde ju ;)

lizzette är kändis i bloggvärlden (H) bara för hon är bäst :)

saknar dig!<3

2010-01-04 @ 22:00:52
Postat av: Lina Renström

SV: Aha, den åker jag varje dag! Vi måste ha setts någon gång på bussen så ifall :P Vart bor du? ;)

2010-01-04 @ 22:01:07
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Lina Renström

SV: Aha okej :P Vilken busshållsplats är vid stallet? :)

2010-01-04 @ 22:06:20
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: ღ MissCM

sv: låter bra det :) jag mår kanon! :D

2010-01-04 @ 22:06:39
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: S A N N E

sv : tacktack, visst säg till när du har lagt till mej så lägger jag till dej :)



allt bra med dig idag ? =)

2010-01-04 @ 22:08:35
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg! :)

2010-01-04 @ 22:12:34
Postat av: Lina Renström

SV: aa :) vill dom ha fler inacorderingar? Hur får man så ifall kotakt med ägaren ? :)

2010-01-04 @ 22:16:40
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Cicci

forever21 :)

2010-01-04 @ 23:05:40
URL: http://ciccimodel.blogg.se/
Postat av: S A N N E

sv : jag har lagt till dej med nu :)

2010-01-04 @ 23:18:26
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0