Vilken dag!

Jag kan bara säga att jag har haft en grym dag i skolan! Har precis som förra gången bloggat sjukt mycket, nu börjar jag få in taktiken och vet vad jag ska titta lite extra på för att få med så mycket bra som möjligt. Det är jäkligt roligt iallafall!! :D

Jag bjuder på en ehm.. inte så fin bild på mig men det var den bästa jag kunde hitta där hela jag var med :P


Hehe ibland måste man ju bjuda på sig sjäv...

Fick också en kommentar angående bilden jag la in här:
gash, hur får du ditt hår satans snyggt ,tror att väldigt många skulle uppskatta om du gjorde ett inlägg om ditt hår, vad du använder och så ;)
Svar: Haha, Tack! :D Jag är HELT ärlig när jag säger detta, jag använder inget alls! Jag duschar håret på kvällen, går och lägger mig och sen vaknar jag och mitt hår är lockigt. Jag har självlockigt hår vilket jag vet jättemånga vill ha. Men som alltid är det så att de som har rakt vill ha lockigt och de som har lockigt vill ha rakt. Samma sak gäller för mig. Jag älskar mitt hår och tycker det är jättefint när det är lockigt men efter ett tag tröttnar man. Därför plattar jag det rätt så ofta, som ni ser på bilden över. Så, inga produkter i håret och det ända jag gör är att sova med blött hår så får jag lockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0