Dagens Fråga

 

Vem är din medryttare? :)

Svar: Min medryttare är en av ägarna av stallet jag står i. Hon har bland annat tävlat mycket dressyr på ponny samt haft problem och unghästar som hon ridit till. Jag brukar behöva hjälp de dagarna jag jobbar och då är det jättebra att ha en medryttare som man kan lita på, och det är tro det eller ej rätt så skönt att vara ledig en-två dagar i veckan. Speciellt för mig som har rätt så mycket på gång. Det är också bra att veta att om det skulle krisa sig så har man en som alltid ställer upp och hjälper.

 

Vet att många är tveksamma till medryttare, jag var också det innan jag jag mötte Jasmin som var medryttare på Ronda. I tre år var hon medryttare på Ronda, och jag kommer aldrig att kunna tacka henne tillräckligt. Hon är fortfarande en av de väldigt få personerna jag litar på, speciellt när det handlar om min häst. Jag hatar att låta andra ta hand om min häst, men med Jasmin var det aldrig svårt. Tyvär har vi förlorat kontakten lite nu, men jag hoppas att vi kan få tillbaka den igen!

 

Det är rätt så skönt att slippa gå den här backen två dagar i veckan...


Kommentarer
Postat av: hanna

när avslutas tävlignen? :)

2010-02-06 @ 22:11:22
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Älskar dig för allt du gjort för mig. Lyckligaste åren i mitt liv. Vi ses i helgen. wiiiiie<3

2010-02-08 @ 22:15:12
URL: http://jcbs.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0