Jag ser inte fram imot helgen...

Hej, ledsen för en tråkig blogg just nu.
Men jag har så jäkla mycket. Just nu känns det som att jag har tusen saker att göra och att jag inte gör något trots att jag gör massor med saker hela tiden.
Känner ni igen er?
Jag har mycket i skolan, plus att jag ska jobba jättemycket i helgen.
Hela lördagen ska jag först jobba i butiken och sen på kvällen ska jag sitta barnvakt, och sen hela söndagen ska jag jobba igen.
Känner att jag skulle behöva semester, annars kommer jag inte orka!
Eller bara några dagars ledigheter och ligga i soffan och käka godis.
Man kan ju iallafall drömma hehe :P



Ska till stallet senare efter skolan, blir ridning om det går. Nu är det tack och lov inte snöstorm längre och inte heller så kallt. Har inte träffat Saga sen i måndags, känns tomt :) Ska försöka fota lite också, vet inte riktigt vad men något finns det alltid.


Vi hörs senare, idag ska jag verkligen försöka skriva mer. Men om jag inte hinner ber jag er att ha förståelse för det :P


Glöm inte att anmäla er till tävlingen, ni som inte gjort det!


Vintern i Vidja är så jäkla vacker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ju mer man har att göra - ju mindre gör man :P

2010-02-04 @ 21:15:54
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0