Fredag

Idag kom jag sent till stallet, kände att jag ville spendera lite tid med mina kompisar efter skolan innan jag åkte hem. Men ska rida tidigt imorgon innan jag börjar jobba, tänkte att vi skulle backträna lite i snön :)



Så idag har det alltså inte hänt så mycket på hästfronten. Jag har äntligen fått en ny mobil, väldigt skönt! Jag betalar även allt för min mobil själv, och den här gången satsade jag på en lite bättre och finare mobil. En Iphone blev det. Älskar Apples produkter, har nu en Iphone, och sen har jag min Macbook och en Ipod touch :P Den är även perfekt att blogga ifrån, så nu kommer det att kunna bloggas ordentligt när jag inte har tillgång till data.
Jag har fri surf så det kan inte bli bättre ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Ramtzén

du får skriva vad du tycker om telefonen sen för jag funderar nämligen på att köpa en sådan :)

2010-02-06 @ 10:06:25
URL: http://sandraramtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0