Dagens Fråga

Vad har saga gått innan du köpte henne?

Svar: Saga har tävlat debutant fälttävlan och L:A hoppning innan jag köpte henne :) Hon har även startat L:B dressyr, så hon har gjort lite av varje.

 

Förra året gjorde hon dock inte så mycket, så hon är lite sen kan man säga. Jag tror inte att det kommer bli några problem alls för henne att jobba sig uppåt i klasserna, det hänger bara på att jag sköter mig och ser till att hon får de bsta förutsttningarna hon kan få. Och jag ska som vanligt och självklart göra mitt absolut bästa! :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem hade saga innan du köpte henne?

2010-02-14 @ 22:05:49
Postat av: mimmis

Önskar dig lycka till på vägen. Själv kör jag så det blir mycket tämkörning med tvååringen// Mimmis

2010-02-15 @ 10:49:15
URL: http://mimmisevigaogonblick.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

Hon är bättre än så:-)

Var Breedersfinalist i FT 2008 och har godkända resultat i lätt FT.

2010-02-15 @ 22:14:45
Postat av: Mailda

Kan du inte lägga in en film eller bild från när du provred henne? :)

2010-02-18 @ 20:11:16
URL: http://swars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0