För att lära känna mig bättre

Dag 01 – Om mig Dag 02 – Mina föräldrar Dag 03 – Mina första kärlek Dag 04 – Mina ambitioner Dag 05 – Vad är kärlek? Dag 06 – Min favoritplats Dag 07 – Min bästa vän Dag 08 – Ett ögonblick Dag 09 – Min tro Dag 10 Mina rädslor Dag 11 – Mina syskon Dag 12 – I min handväska Dag 13 – Den här veckan Dag 14 – Det här saknar jag Dag 15 – Mina drömmar Dag 16 – Min första kyss Dag 17 – Mitt favoritminne Dag 18 – Min favoritfödelsedag Dag 19 – Detta ångrar jag Dag 20 – Det här får mig att gråta


Dekommande veckorna, dock inte varje dag utan när jag känner för det. För mig är det här känsliga ämnen (vissa av dem) när det kommer till att skriva såhär öppet på bloggen, men jag vet att många av er vill veta mer om mig.

 



Kommentarer
Postat av: Jasmine såklart

Jättefin häst!



Alla får gärna kika in & kolla in bloggen & tipsa om vad jag ska skriva, snart startar jag även den berömda 'månadens blogg' tävling. ;D

2010-12-20 @ 22:25:37
URL: http://jasminesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0